Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

torsdag 8 oktober 2009
Nu på kvällen hade vi ordnat en "coke-contest"-the ultimate coke contest som jag valt att kalla den. Vi ordnade en blindtest av 5 olika kolasorter. Coca-Cola, Diet coke (light), Coca-Cola Zero, Pepsi Cola samt Pepsi Max.

Jag hade dukat upp med glas, papper och pennor! Colan var välkyld .


När vi tävlar i familjen är det på allvar! Kolla in koncentrationen hos alla deltagare.

Vilken hjälte! 5 rätt av 5 möjliga! Själv klarade jag 3 av 5. Det viktiga är ju att kunna känna skillnad på Coke och Pepsi samt Zero. Jag sumpade Pepsi Max och Cola light men det är det ju ändå ingen som vill dricka! Vickan prickade Cola light (Diet) förstås, och Ludde och Lucas dricker vilken Cola som helst (också 1 av 5 rätt)

3 comments:

Anonym sa...

Det är ju rättfsmilj som ska tävla i detta. Heja Victor!

Leila sa...

Va kul ni har det därborta i Kina :D

Jakob sa...

Hahaha asbra. Gj Viktor ^^ Jag hade nog fått samma som du CK.