Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

lördag 10 april 2010
Idag har vi lämnat av familjen Elvinsson efter en hektisk men kul vecka. Jag tror att de är nöjda med semestern och mycket shopping blev det...Vi har haft fantastiskt fint väder och jag började dagen med att cykla till tennisbanan för att slipa upp grundslagen tillsammans med coach J.Brege. Härligt! När jag kom hem var det alldeles tyst och lugnt (så lugnt det nu kan bli med 3 barn och en ayi som gormar...).
Victoria och jag åkte ut för att inhandla lite uteblommor för att smycka altanen. Det är grillväder och då måste man ju vila ögonen på något fint. Denna skapelse finns längs Jingshun Lu. Senare i veckan kan jag visa hur fint (förhoppningsvis) det blev.

Lucas och jag tänkte spela lite tennis på lördagseftermiddagen, men det var helt fullt tyvärr...tråkigt.

Kolla vad vackert det är..blå himmel och nyutslagna blommor.

3 comments:

Leila sa...

Åh, vad fint det ser ut! Längtar jättemycket efter er och lite värme...^^

Anonym sa...

Magnolia. Så fint. Ser fram mot detta! Vi ses snart. Anne

Christian sa...

idag är det dock inte lika fint. Regn och 6-8 grader...