Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

tisdag 20 juli 2010
Igår var vi ute på Rävön i Vänern alldeles utanför Karlstad. och hälsade på hos familjen Davidsson. En dag fylld av riktiga pojkaktiviteter , mer om detta i detta och nästa inslag. Jättekul!
Victor åkte ring så vattnet sprutade.

Elisabeth flög fram.
Lucas han älskade detta!
Ludde ville åka vattenskidor istället och fixade detta på andra försöket! Bra gjort!

Även undertecknad ville förstås prova på. 34 år sedan sist, men skam den som ger sig. Efter ett par liter vänervatten i systemet så kom jag upp. Idag är jag helt ledbruten trots löpträning och tennis i kroppen. Det var kul i alla fall!

1 comments:

Unknown sa...

Här sitter man, mitt i natten och jobbar, läser dokument upp och ner, höger till vänster ,,

Så kommer det två kära käftsmällar - en Tuborg, och sen VATTENSKIDOR ovanpå det ....

Jag bara MÅSTE åka vattenskidor i sommar, det är något av det roligaste som finns ,,,

Skönt att se att ni har det bra på semstern ,,, jag för läsa de andra inläggen lite senare, klarar inte av mer "ledighets-frestande"..


Förresten - När jag var lite var Tuborg reklamen denna... Hvergang

http://www.youtube.com/watch?v=ngSUa3cwIw8