Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

onsdag 12 januari 2011
Jag måste bara säga att jag blivit rejält överraskad över hur bra programserien "Så mycket bättre" är. Vi har upptäckt det i Kina den senaste tiden och suttit klistrade framför TVn flera dagar i rad. För det första är idéen genial, låta andra artister tolka ens låtar, för det andra visade alla artister varför de blivit kända...Vilka artister! 

Vilken brokig skara med folk och så bra ALLA var. Mycket har man lärt sig....Di Leva är kung! September är svensk och riktigt, riktigt bra och duktig! Petter supervass, Jag måste t.o.m. ge Plura en eloge. Lasse B och Lillbabs proffsiga och Christer energisk...han vill ju bara väl tror jag... 

Jag har redan börjat fantisera om en ny säsong och vilka artister som borde vara med!

3 comments:

Heidi sa...

Trodde du fått påhälsning av någon kändis på tv men nu förstår jag att det var programmet som var överraskningen, fniss. Vad fel man kan fatta ibland men det kan ju bero på mörker och kyla här hemma i Sverigen.
Kul att du uppskattade dem, har själv sett några men inte alla.
Ha det
Heidi

Anonym sa...

Det var väl det jag sa! Du vet väl att musiken finns på Spotify?

Anonym sa...

Att få höra dig hylla Plura... Ja jisses. Undrar om du inte har lite feber eller nåt :-)

Ha det gott!
//Jocke Lindow