Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

tisdag 18 oktober 2011
Och där har man bränt sin framtida politiska karriär (om man nu någonsin skulle komma på dylika tankar). Här dyker ett lik upp från garderoben som nu mer ligger på YouTube och kan klassas som ett s.k. "Career limiting move", men det bjuder jag på.

Den hängivne bloggläsaren drar sig kanske till minnes att jag spenderade en helg i en skivstudio i början av september och utlovade en release när resultatet var färdigt. Nu är det klappat och klart!

Ingenting är omöjligt i Kina! Vilket engagemang, samarbete och vilken team spirit. För den intresserade har jag även en högupplöst variant på datorn! Autograf någon?

6 comments:

Anonym sa...

Inte lika bra som Victors kör - men nästan. Med lite mer träning och en riktig dirigent blir det säkert bättre.
Mor & far

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag tycker du fick oförskämt lite utrymme med den rösten

Christian sa...

Att verka utan att synas är min devis!

Victoria sa...

Jaha, är det du hållt på med de sista åren här hemma!

Skämta bara! I still love you, even after this video. Now I know I can keep you for myself...

Boris W sa...

Snyggt! Stärker vi-känslan. Bra!