Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

fredag 2 december 2011
Jag kan inte förstå att det skulle behöva ta så lång tid att upptäcka vad som är min grej....
Igår blev jag BMC champion i tennis. Jag tänker inte berätta hur många matcher jag behövde spela utan konstaterar krasst att jag vann...och som jag alltid säger till mina barn... det viktiga är inte att deltaga utan att vinna.  


















Några matcher i mixed dubbel blev det också. Det här är HR chefen Li Lan och Zhang Lei (5) som gjorde upp om damfinalen.

5 comments:

Leila sa...

Grattis CK!

Anonym sa...

Jaha Du spelade i damklassen

Anonym sa...

Var Johan skadad?

/Jörgen

Christian sa...

Johan hittade på en tjänsteresa till Sverige eller Spanien eller vad det nu var...

Anonym sa...

Tänk att du var tvungen att flytta till Kina för att bli framgångsrik i tennis. Men stort grattis ändå. Och jag håller absolut med ditt måtto. Det viktigaste är inte att delta, det är att vinna. Eller som jag sa till Erik och August. Det är bättre att skjuta hårt i mål än löst utanför.

God Jul
Jens