Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

söndag 10 juni 2012
Igår var det releaseparty på Daylight Savings debutalbum. Jag och Vickan var inte inbjudna men Ludde och Victor (förstås) var där samtidigt som Lucas var på ett annat avslutningsparty. Victor hade sin roligaste fest någonsin sade han idag på morgonen.Victoria och jag hade en stund för oss själva vilket inte tillhör vanligheterna. Levande ljus, åska i luften och lite god mat tillsammans-mysigt!  






















Här är omslaget till Daylight Savings skiva som från idag finns till försäljning för 50 RMB/st . Som delansvarig för Sverigepackningen undrar jag förstås om det finns ett intresse av ovan skiva bland släkt och vänner? Intresseanmälan mottages tacksamt då tillgången är begränsad.

4 comments:

Anonym sa...

Jag beställer helt klart en.
Farmor

Anonym sa...

Jag vill ha två st.

Leila sa...

Och en T-shirt!

Anonym sa...

Jag har beställt en via victor! Hinner vi ses nåt i sommar undrar familjen i nyköping?