Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

torsdag 26 juli 2007
Fick klagomål på att bloggen börjar att bli tråkig...detta fick mig att fundera på om det hände något kul på semestern...Här är en sak jag kom att tänka på.... minigolf:

Det finns vissa saker här i livet som man (jag) inte är lämpad att göra. Minigolf är en sådan sysselsättning. I samband med att jag och Victoria träffades (för sisådär 17 år sedan) så avlade jag ett löfte om att aldrig mer spela minigolf. Anledningen är att jag och minigolf inte går ihop. Detta löfte bröts hur som helst i somras.
Vi (hela familjen) spelade minigolf med familjen Grohp (hela familjen) på Kalix camping. Vädret var strålande! Annika visade sin klass och vann över oss alla. Victoria var inte långt efter. Jocke och jag hade problem med materialet (och humöret). Barnen fick glass efter avslutat spel och var nöjda med det.
Nu dröjer det nog 17 år till innan jag spelar minigolf igen...

1 comments:

Anonym sa...

Minigolf är min grej, I can´t help it!