Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

tisdag 17 juli 2007
När man sitter på andra sidan jorden utan familjen så får man tid att fundera lite...
Då tittar man ju gärna på lite semesterbilder från sommarens Sverige semester. Helst några bilder på barnen förstås (eller hur Lars?)

Victor

Ludvig

Lucas

Jag vill inte lägga ut några bilder på Vickan för då blir det ju säkert folkstorm och bloggen dyker. Bilderna på dig,Vickan, har jag kvar innanför ögonlocken och fäller fram när det är dags att sova.

På tal om sova förresten så har jetlaggen varit hemsk denna gång. Inatt blev det 2.5 timmars sömn. Det positiva med detta är att jag lyssnade färdigt på min senaste talbok, Tyskungen av Läckberg. Nu har jag bestämt mig...Läckberg är kass, det hjälper inte att Katarina Everlöf läser in dem. Nu skall jag lyssna in på en ny bok som enligt uppgift skall vara i klass med Da Vinci koden..."Den siste tempelriddaren" av Raymond Khoury...spännande!

1 comments:

Anonym sa...

Grilla och bowla tills frugan kommer hem. Det är mitt bästa tips.