Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

tisdag 30 november 2010

Det här är bilden på telefonen jag fixat fram åt Ludde. Det är en flera år gammal klenod. Ett litet problem dock....han vägrar att ta emot den. Han straffar sig själv genom att inte anse att han "är värd" att ha en telefon längre eftersom de senaste 3(?) han ägt har försvunnit alldeles för snabbt. Han fick en telefon till låns på sin födelsedag som ju är snart en månad sedan, men som sagt den försvann i en taxi. Finns det någon som har några bra tips hur man skall göra?
Posted by Picasa

6 comments:

Anonym sa...

Låt mormor ta ett snack med honom när vi kommer.

Anonym sa...

http://www.bluenio.com/howdoesitwork.asp
Kan möjligen vara en lösning om man accepterar ökad strömförbrukning via bluetooth.
// Boris

Christian sa...

"Nio" verkar ju vara en kanonpryl!
50 Euro var lite blodigt kan jag tycka (när man vet vad bluetooth kostar egentligen...)

Anonym sa...

Jag håller med det är helt orimligt. Det kanske finns någon Kina kopia //Boris

Anonym sa...

Vårat privat liv behöver in gå ut i hela värden vet du..........
men nu när det är det så kan jag ju säga
Jag vill köpa en telephone, jag vill inte ha nån gamal dålig telephone som halv funkar... Låter bortkskämt men jag vill få pengarna genom job eller nåt som gör mig förkänt av en ny telephone..
Ludvig/

Leila sa...

Ludvig mitt hjärta! Du ska få lite jobb av mormor som bidrag till din nya telefon, jag vet ju att du är bra på att massera ;P