Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

lördag 13 november 2010
Zoomarknanden är som julruschen på systemet för 20 år sedan. Det är ooootroooligt mycket folk och otroligt mycket kläder. Idag var Ludde med på shoppingtur. Eftersom jag har namnsdag idag måste jag ju unna mig något nytt. Priserna är i princip färdigprutade vilket är skönt. Här är ett axplock av dagens fynd : Vinterjacka till Ludde 270 spänn, strumpor á 3 RMB, nya cheap monday jeans för 70, träningskläder till mig och Victor 125 RMB.

Man behöver inte känna sig ensam på Zoomarknanden.

Helgerna är nog värst enligt Victoria men jag har svårt att se att det är folktomt. Eftersom hela marknaden är ett eller ett par våningsplan under jord bävar man för att det uppstår en brand där nere

Det finns mängder med holkar där de säljer kläder.

Ser ni Vickan bland vimlet?
Posted by Picasa

1 comments:

Victoria sa...

Inte fick jag någon ro denna gång heller. Efter tio minuter var Ludde så hungrig att han inte gick att resonera med. Efter tio minuter till, var CK så hungrig...