Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

söndag 19 december 2010
Våra gäster, familjen Bergqvist har landat in och vad passar väl bättre än att ta en tur till Yashow. Där hittar man alltid något som man inte visste att man behövde. Jag fick tag i en julklapp till Vickan, en skidjacka till mig själv och sen var det dags för lunch.

Lunch på Let's Seafood gör att man går in i koma på eftermiddagen, speciellt om man gör som jag, tar räk,lax och svamppastan. Det är gott!

Fick SMS i veckan att "väskan" fått in mycket nytt inför jul. Dit åkte vi på eftermiddagen. Själv hittade jag ett par skor medan Larsa storhandlade kostymer och skjortor. Ett par väskor åkte med av bara farten tror jag.

Väskan har flyttat in till hus 17, vån 9, lägenhet 902

2 comments:

Jessica sa...

Lägenhet? Det ser ju ut som en stor lagerlokal...

Har försökt leta efter stället men antingen var jag rätt och det var stängt eller så var jag på fel ställe.

Hur är det med öppettiderna? Har ni koll på dem?

Anonym sa...

This is supposed to be confidential.