Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

lördag 26 februari 2011

Imorse när jag slog upp mina bruna ögon möttes jag av ett vitt täcke av snö. Det blev till att skrapa rutorna med en bit papperskartong för att komma iväg till tennisen.

LOVOL har hittat influenser från en nordeuropeisk grävmaskinstillverkare. Var har jag hört det namnet förut?

1 comments:

Jessica sa...

Det verkar som om Victoria råkat ut för samma dilemma som jag. Bloggen "finns inte" längre... Det jag behövde göra för att få tillbaka min blogg var att verifiera min identitet. Jag hade råkat byta server och därmed också land på min VPN så Google fick bryt och trodde kontot var kapat. Eftersom Victora uppdaterat fr Sverige så gissar jag att det är därför hennes blogg "inte finns" längre...