Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

måndag 27 augusti 2007
Jag hade ju lagt ut en liten omröstning för att skapa lite interaktivitet i ert blogtittande.

Resultatet är i och för sig talande och entydigt. De som svarat på omröstningen är odelat positiva. Kanske hade jag väntat mig en lite större svarsfrekvens dock...Nu vet jag ju i och för sig inte exakt hur många som kollar bloggen regelbundet. Tystnad tolkas som samtycke. Därför tänker jag fortsätta att blogga på i samma stil som förut ett tag till..

By the way, imorgon skall vi hissa flaggan och korka upp champagnen för då kommer allas våran Vickan hem igen från sin långsemester i Sverige.

Det är såhär vi kommer ihåg henne....festklädd med ett glas champagne i handen!!

2 comments:

Anonym sa...

Känns inte så glamoröst på tvåans terminal just nu...Kul att ni väntar på mig! Jag längtar så efter er!

Anonym sa...

Vi kommer också att komma ihåg henne så med glaset i handen