Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

tisdag 7 augusti 2007
Vad var det nu som hände i helgen? Jo..i torsdags åkte jag från Kina till Sverige. Vickan mötte upp på Arlanda och vi begav oss till Visby på kvällen. Där träffade vi Tomas och Annelie. De hade bokat bord på Restaurang Vinäger på kvällen vilket var ett bra sätt att försöka att bota jetlaggen.

God mat och gott vin satte fart på inspirationen. Vi bestämde oss för att cykla dagen efter.

Efter att ha vaknat alldeles för tidigt på fredagsmorgonen så fick jag mig en morgonpromenad i Visby. Vackert och massor med sovande turister.

Eftersom Vickan och jag var i Visby för första gången så bestämde vi oss (jag och Tomas) för att hyra tandemcyklar. Det hör ju liksom till tyckte vi.

Mitt mål var att hitta några raukar. Detta var så nära vi kom.

Slutdestinationen på vår cykelutflykt blev kryddträdgården ett par mil norr om Visby för en välbehövlig lunch. Därefter bar det hemmåt för lite vin och ostätande på hotellet..helt utmattade...

Fortsättning följer...

0 comments: