Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

måndag 3 mars 2008
Jag har länge väntat på att åka in till Beijing när mörkret lagt sig. Detta för att gå omkring och titta på all neonbelysning och fotografera lite. På söndagskvällen blev det av. Tyvärr visade det sig att det var ganska kallt när solen gått ner, så tiden och tålamodet hos övriga familjen var ytterst begränsat. Vi åkte till Fridays och käkade kvällsmat och sedan gick vi längs paradgatan en stund, så att jag kunde fotografera lite. Jag hade stativet med mig.

Vickan och Victor ställde upp

Här är paradgatan - Jianguomen Dajie

Vickan står tålmodigt och väntar...

2:a ringvägen är alltid full av trafik

Jag har precis berättat att jag är nöjd och vill åka hem. Vi väntar tills det blir varmare.

2 comments:

Anonym sa...

Du tar en massa fina kvällsbilder för att man ska längta dit, eller hur...?

Mats Sundberg sa...

Hej Christian
Fin sida.
Kul att se bilder på familjen.
Verkligen fin familj.

Vad är din mailadress
maila gärna mats.(mitt efternamn)@mmm.com
Mats S i Kumla