Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

måndag 18 augusti 2008
Åhh...äntligen tillbaka i Beijing. Nu kan man uppleva OS på nära håll, och Sverige blev ju lite kallt och regnigt precis när vi åkte.

Döm om min förvåning och stora besvikelse nu på kvällen när jag tänkte gotta mig framför TVn och titta på friidrottsfinalerna som går mellan kl. 19-23. Trots alla 50+ kanaler går det inte att hitta någon som visar något som har med friidrott att göra...Pingis kan man se på minst tre olika kanaler...och en massa propaganda sekvenser där kineserna tar en massa guldmedaljer blandat med lite flaggor och körsång.

Det går inte ens att streama radiosporten från Sverige för att bandbredden på nätet räcker inte till....Nu får jag nöja mig med att sitta och titta på när Aftonbladet och Expressen behagar uppdatera sin hemsida....jäklar också...ser att Sanna Kallur rivit ur sig på korta häcken...Nu får vi förlita oss på Stefan Holm. Imorgon kollar vi i alla fall live.

0 comments: