Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

fredag 29 augusti 2008

Idag när det nästan är slut på månaden har Wang fått se sig om efter nytt jobb. Vi har som ni förstått tröttnat på allt strul med bilar samt alla dagar han har förhinder. Det här är hans senaste allster, en gammal Jetta som är helt nedsutten. Jag har sagt upp honom en gång tidigare i sommar men med mina begränsade kinesiska-kunskaper gick inte budskapet riktigt fram. Den här gången tog jag en sekreterare till hjälp som tolk.

Jag har genast sett ut ett nytt fordon som passar familjen perfekt. En taximoppe med plats för åtminstone 3 (har jag sett =-). Nu får vi klara oss med vanlig taxi ett tag.

3 comments:

Anonym sa...

Hoppas att det blir lite mer SUV-likt fordon nu så att alla får plats !!!

Leila sa...

Vinka av Wang från mej! :D

Victoria sa...

Jag tycker den där lilla "husmoppen" var söt. Den kör jag så får du ta halva familjen i sidovagnsmotorcykeln! Love you!