Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

tisdag 9 september 2008
Idag är det Leilas tur att fylla jämt! Grattis, grattis! 60 är ju ingen ålder!

Du måste fortsätta ligga i med StarCraft spelandet bara så att vi kan ha ett stort LAN-party för dig. Så här mysigt hade vi det i januari senast du var på besök. Det gör vi gärna om. Jag lovar till och med att följa med till garnmarknaden om det skulle visa sig nödvändigt! Tyvärr får vi inte vara med på rivieran men vi kan ju följa vad som händer på bloggen! Ser bra ut! Hoppas att champagnen flödar hela dagen!

I samband med att jag tittade på gamla bilder hittade jag denna på väg till garnmarknaden i januari- Kommer du ihåg den beväpnade vakten som hytte med näven och pekade med hela handen när jag fotograferade på fel område? Då var vi lite byxis...

2 comments:

Victoria sa...

WEEEEEEEE!!! Grattis mamma! Have a great day! Ringer sen.
Kram Vicky

Anonym sa...

Tack, mina raringar!