Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

tisdag 30 september 2008
De senaste nätterna har jag delat säng med Tomas Bolme när han viskar Jan Guillous senaste bok om Carl Hamilton "Men inte om det gäller din dotter" i mina öron. Boken är väl sådär tycker jag...en typisk Janne Guillou bok skulle man kunna säga. Idel kända karaktärer.

Bolme har utvecklat skådespelartalanger på gamla dar. Han kan förställa rösten, och spela flera olika karaktärer...han brukar annars kunna förstöra den allra bästa bok tycker jag. Detta är förmodligen förklaringen till att jag inte orkat med att lyssna på Arn serien.
Innan dess lyssnade jag på Jens Lapidus "Aldrig fucka upp", men den var en klar besvikelse. Svårt att följa upp den excellenta "Snabba cash".

1 comments:

Anonym sa...

Kul att du ägnar dig åt lite intellektuell stimuli och inte bara idrott