Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

tisdag 24 mars 2009
Idag när jag kom hem så hade Florence Nightingale verkligen gjort slag i saken som hon pratade om igår kväll...Hon har tagit hand om den stackars påkörda hunden som ingen vill ta hand om längre som bott hos veterinären en vecka.

Här en en bild...han är tyst och snäll verkar det som.

Barnen älskar honom förstås redan.

Här är en bild på "Tassadar" och Victoria. Gulliga!

9 comments:

Victoria sa...

Grattis Älskling! En försenad födelsedagpresent är väl aldrig fel? Visst är han fin!

Leila sa...

ÅÅÅÅH vad fin Tassadar är! Jag vill oxå klappa!!

Anonym sa...

Äntligen Christian har du klivit fram ur den berömda garderoben och erkänt din kärlek till hundar

Christian sa...

Jag sitter nog instängd i garderoben ett tag till tror jag...

Anonym sa...

Haha, jag blir så lycklig!!
Viktoria 2

Anonym sa...

Törs man fråga vad det är för ras?
/JK

Christian sa...

En kinesisk hangarschäfer som bara äter kött och sover med öppna ögon.

Leila sa...

Tänk att jag alltid har tyckt att näst golden-valpar är hangarschäfrar det gulligaste som finns!

Anonym sa...

Sådana hangarschäfar hade man på F4på Frösön som vaktade flygande tunnan J29. Har han rymt därifrån?
GK