Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

lördag 6 juni 2009

Idag kom flaggan till sin rätt. En liten festmåltid måste man ju kosta på sig dagen till ära. Vi måste dessutom fira Pernillas födelsedag. Skål och grattis Pernilla! Vi ses i sommar.
Jag har skaffat mig en dalkulla i sverigedräkt för att inte tappa kontakten med Svedala. Hon går omkring och gör oss andra glada idag. Hoppas att alla vi känner i Sverige också har det bra idag!
Nu surfar jag på nätet för att försöka att hitta en kanal som visar fotbollsmatchen mellan Sverige-Danmark senare idag (natten till söndag). Jag tror att matchen börjar kl 20.00 svensk tid.

3 comments:

Anonym sa...

Det är bra. Håll på traditionerna. Vi jobbar i trädgården, köper rosor, serverar frukost på hotellet och städar förstår inför den kommande festen. Men flaggan är hissad i alla fall.

Victoria sa...

Vad jobbigt du har haft det idag, älskling! Lyssna fotboll hela natten och inte ens vunnit. Uppe med tuppen för att gå på klassparty, födelsedagskalas och packa iväg killarna på skolresa! Puh, vilken otur att vi valde fajten med Lucas och städningen just idag! Nu räknar jag bara minuterna tills vi går och lägger oss...GÄSP! Tack för att du hittade mina badkläder för andra gången! Love you!

Jakob sa...

Åh va fin du är vicky! =)