Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

fredag 24 september 2010
Idag har Vickan och jag bara tagit det lugnt medan barnen varit i skolan. En lunch på stan, ett besök på väskan (som har flyttat igen) med avslutning på Liang Ma för att köpa blommor inför helgen.

Vi gick över bron mot Lufthansa och fick se en tapper gubbe som beslöt sig för att simma. En kallsup i det vattnet och ens dagar är räknade...

Det finns de som fiskar i floden också. Blääh!
Posted by Picasa

4 comments:

Jessica sa...

Hej,

nu blir jag nyfiken.
"Väskan"?

Jag behöver köpa väskor i olika storlekar och färger, du får gärna berätta var den affären ligger!

Själv håller jag till uppe i Haidian, Wudaokou men en tripp in till stan för lite väskor gör jag gärna.

//Jessica

Christian sa...

Soho : Hus 17, vån 902

Jessica sa...

Våning 902 låter som ett väldigt högt hus... ;-)
Ska kolla nästa gång jag är inne i stan, tack för info!

Christian sa...

Våning 9, lägenhet 902...