Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

lördag 16 oktober 2010
Lucas, ja ni läste rätt, Lucas har anmält sig frivilligt till en löpartävling. De har tränat i ett par veckor inför tävlingen på lunchrasten i skolan.

Alla internationella skolor i Beijing deltog och tävlingen hölls på Harrow som ligger mitt ute på vischan, ganska nära flygplatsen.

De skulle springa 2 km och alla var laddade till max som synes.

Här kommer Lucas kämpandes med bara ett par hundra meter kvar.

Lucas spurtandes in mot mål. Jag skickar upp fler bilder senare. Nu har jag uppnått 1 GByte vilket är taket för Google. Nu måste jag betala lite extra för ytterligare lagringsplats.

5 dollar senare har jag 20 GByte ytterligare...Håll till godo!

1 comments:

Anonym sa...

Lucas kommer att slå alla med häpnad under sin levnad.
Sak du inte bort riktigt gamla inlägg?