Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

torsdag 16 april 2009
Lucas tog oss med på besök till ett speciellt klassrum, med kodlås på dörren där bara de invigda får komma in. Vi fick oss en liten sneak-peak eftersom han håller på med ett intressant experiment. Som "after school activity" har han valt "science", bra val tycker jag!

Ser otroligt kul ut tycker jag åtminstone!

Just nu håller de på att tillverkar kristaller....spännande!

Mycket intressanta saker att syssla med! Jag vill också gå i skolan!

4 comments:

Anonym sa...

Lucas "The science man"

Leila sa...

Kristaller minsann! Då ska jag be att få beställa en ny kristallkrona till nya toaletten eftersom nåra arslen (pardon my french) hade sönder den gamla fina!

August sa...

Det där får jag ångest av :(

Linnéa sa...

Ojoj, nog är vi efter i norrbotten! Det där hade vi som projekt innan jul! NU känner jag miig smart...