Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

onsdag 15 april 2009
Idag på kvällen hade Lucas performing arts show som går ut på att visa vad som har gjorts under året. Kul att titta på alla fina konstverk som barnen ställer ut. Dessutom hade de som vanligt (vanligt för oss 3 barnsfamiljer alltså) förberett sig för en show. Det var alla 3:dje klassare på WAB som hade show.

Här är Lucas alster
En stolt konstnär
Utklippta papperfigurer. Fina eller hur?
Salvador Dali inspirerade klockor har de också gjort tidigare...Jag fick reda på av Lucas att Dali ofta hade myror på sina målningar som symboliserade döden..Det fick inte jag lära mig i trean. Faktum är att jag gått omkring i okunskap i över 40 år nu...
Många fina målningar på insekter, alla gjorda av 3:or.

Sedan var det dags för performing arts. Skönsång, dans och musik stod på programmet.
Koncentration
Nöjd kille när det hela är över!

2 comments:

Anonym sa...

Heja Lucas Du kan bli en ny da Vinci

Leila sa...

Tavlan var jättefin! Skit oxå att jag inte var där... :(