Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

söndag 13 december 2009
Ännu en helg har passerat revy. Mycket festligheter har det blivit och vi har knapp hunnit träffa barnen. En gemensam söndagmiddag var på sin plats och vi åkte gemensamt in till stan för att äta pizza på Sureno: Som vanligt jättegott och mysigt. När jag berättade för Lucas att vi skulle till Sureno var hans spontana kommentar, jaha, skall vi på den jättetråkiga restaurangen där man måste äta pizza med kniv och gaffel! Den är jättetråkig!

Vi hade en mysig stund tillsammans och på kvällen har Victoria och jag tittat på "Inglorious basterds"- en tarantino film om andra världskriget som var riktigt bra! Den rekommenderas verkligen även om den var otäck stundtals.

En julflamingo har jag alltid önskat mig
Posted by Picasa

5 comments:

Anonym sa...

Bra Lucas. Det är klart att man ska få äta pizza med händerna. Det får vi i Forhaga
Köpte du nån flamingo Christian?

Leila sa...

En julflamingo är ju det som saknas i vår trädgård!

Christian sa...

Inte köpt någon ännu! Vi har bara ett par renar..eller rådjur eller vad det är....

Victoria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Victoria sa...

Jag skrev så jävla fel.
Renarna heter Dancer och Prancer, and at least I love them!