Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

onsdag 20 januari 2010
Här kommer en sen uppdatering vad jag, Lucas och Ludde gjorde i söndags....Vi åkte upp till Nanshan för lite skidåkning. Ludvig prövade snowboard, Lucas skidor och jag prövade att titta på. Jag hyrde in två skidlärare som håll grabbarna igång. Anledningen till att jag inte åkte skidor berodde på lätt feber och risk för bihåleinflammation...men det lossnade under dagen. Egentligen tror jag nog att det var kareokekvällen dagen innan, som drev ut det onda ur min kropp!
Vi hade det jättemysigt och kom hem lagom till kvällsmat.

Nanshan har vuxit litegrann sedan vi var där första gången.
Några nya nedfarter har det blivit!

4 comments:

Leila sa...

Killarna såg inte så värst glada ut....

Anonym sa...

Tror att jag har varit där

Christian sa...

Du har varit där och killarna var väldigt glada! Gladast var Victor för att slapp att följa med.

Victor sa...

Yes sir!