Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

söndag 31 januari 2010
Idag blev det äntligen av....Victoria fick en eftermiddag på Spa med tillhörande middag på Grand Hyatt som ligger längs paradgatan i Beijing. Jag var "tvungen" att följa med....Det var bara jag och Victoria. Vilken romantisk afton! Jag hade smugit med mig kameran för att kunna memorera tillfället.

Vi kom till Spa:t strax innan 17-tiden och klädde om till morgonrock och lade oss på massagebänken. Vi fick ett eget rum för två med dusch och bad. Dags för en timmes oljemassage. Vi hann även med att titta på den bedårande utsikten eftersom de har panoramafönster i alla väderstreck.
Efter massagen låg vi och tittade på utsikten samtidigt som vi drack något kinesiskt te.
Jag missade solnedgången med en halvtimme då jag låg på massagebritsen. Det här är ändå en ganska ok vy!
Här är utsikten mot norr man hade när man duschade. Efter att ha tvättat sig och klätt om så började det kurra i magen.
Ja ...vad ska man säga...Det gick ingen nöd på oss...
Restaurangen på 66 våningen bjuder inte bara på fin utsikt utan även god mat. Priserna är som på en finare restaurang i Sverige.

Vi hade fantastiskt mysigt och trevligt. Det var fullmåne i kväll och var en magisk afton. Ett sådant där tillfälle som man kommer att tänka på lite extra när höstmörkret faller in.

2 comments:

Anonym sa...

Uhhh vilka lyxnissar ni är

Leila sa...

jag skulle nog vara skitskraj över att vara så högt uppe, blev illamående av att åka upp i Turning Torso!
Men ni verkar ha haft en underbar kväll :D