Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

måndag 30 januari 2012

Avslutningen på den kinesiska ledigheten firades med ett besök på en gammal favoritrestaurang för familjen Kesten...Friday's. Men faktum är att jag är besviken över att de ändrat menyn.

Det blev ingen trippel (Fridays-Häagen Dazs-Starbucks) utan bara en slät kopp kaffe som avslutning. Jag kan konstatera att vi har haft en skön och fysiskt aktiv ledighet i Beijing. Nu är sötebrödsdagarna över och det är dags att börja späka sig igen. Idag är starten på ett nytt 60-dagars program med hälsosam mat, mer träning och mindre onyttigheter....(yes, snart bara 59 dagar kvar och jag längtar redan till frukost)

5 comments:

Leila sa...

Den där jojo-bantningen är inte bra...

JK sa...

Då är det ingen ide att jag kommer förbi nästa gång jag är i Beijan.

Christian sa...

jodå..det får blir kattskitskaffe istället...

Anonym sa...

WOW juѕt what I wаs looking fог.
Came here bу searching fοг volto
Also visit my website :: simply click the following internet site

Anonym sa...

My familу and i have beеn smoking gгeen smoke`s itemѕ since 2009!
We will never ѕmoke anythіng еlse!


mу web pаge - Green Smoke Video