Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

lördag 2 maj 2009
Förmiddagen i Beijing var tung och jobbig. Delvis p.g.a. regnet, men kanske hade gårdagens grillafton ett finger med i spelet? Vi åkte och tittade på hus vid Ritz Garden vid 9-tiden. Huspriserna har rasat i Beijing efter finanskrisen och vi betalar förmodligen alldeles för mycket i hyra. Får se var detta tar vägen. Efter visningen åkte vi och tvättade bilen samtidigt som Tassa var hos Veterinären för lite omvårdnad. I samband med detta så sprack vädret upp och solen kom fram. Dagen har bjudit på ett otroligt fint väder med närmare 30 grader varmt.

Mycket trädgårdspynt tittar fram så här i vår/försommartider.

Jenny Lou har som vanligt strålande tider.

Vilken fin skylt!

Jag var och tittade till om min elcykel är på gång, men jag får hålla mig till tåls ytterligare ett dygn. Utanför Giantaffären hittade jag ett cykelserviceställe men internationell prägel. Där kan jag stanna på vägen till jobbet om det behövs service.
Idag på eftermiddagen så fick vi problem med bilen...punktering, mitt inne i stan vid 3:dje ringvägen. En 20 cm lång skruv var intryckt i däcket...Vickan skall berätta mer detaljer kring detta.

1 comments:

Anonym sa...

Verkar vara lite grå vardag i Beijing också.Jag menar punka och så.Måste fråga varför du inte tar hojen istället