Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

tisdag 5 maj 2009
Tiden flyger verkligen fram. Nu är vi snart in i mitten på maj och sommarvärmen har kommit med besked. För att få upp motivationen och bli av med vadmuskelproblemen har jag investerat i ett par riktiga löparskor.

I helgen var jag och provade ut nya löparskor på Adidas-shoppen. Kunde konstatera att en viss hjulbenthet infunnit sig....eller är det kanske som så att jag i alla tider levt med detta handikapp? Hur som helst så kunde de inte erbjuda några storlekar till en sån som mig. Det visar sig att jag drar stlk 45 mot normalt 43 hemma i Sverige. Vi fick åka till en annan shoppingmall. Det blev ett par Nike airmax till slut. Oj vad lätt det går nu...
Vickan blev också sugen att skaffa nya löparskor, speciellt med tanke på att Ludde en morgon snott hennes gamla för att använda i skolan på en friluftsdag...de returnerades inte i ursprungligt skick...
Blue island tower är det nya (helt nytt är det ju inte...) namnet på Landao. Här är gatan framför entrén.

2 comments:

Anonym sa...

Jaha du lever på stor fot numer. Det är ju bra att du får löparskor så slipåper du använda elmoppen till jobbet

Victoria sa...

Så nytt är nog inte namnet eftersom lan betyder blå och dao betyder ö...Blue Island tower...LanDao