Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

måndag 4 maj 2009
Imorse åkte jag premiärturen till jobbet med nya cykeln. Det är en hybridcykel för oss som har bråttom, värnar om miljön och fortfarande vill vara i form eller som det står i beskrivningen, "for a greener, brighter future" and "to a fitter you".
Har trenden kommit till Sverige än?

Så här ser vrålåket ut. Det tar mig ca 20 minuter att ta mig till jobbet. Det är förmodligen snabbare än att åka bil, framför allt de dagar då det är mässor då det kan ta upp till 55 minuter med bil!

7 comments:

Victoria sa...

Heja på, Älskling! Fast, UUUUH, vad jag är rädd för bilar. Dom kan vara ganska hårda.

Leila sa...

Du har väl hjälm och knä- och armbågsskydd?

Anonym sa...

jag förstår inte varför det behövs el ????

Jörgen Ohlsson sa...

Damcykel?

Christian sa...

Cykel är inte rätt benämning på fordonet -ebike heter det, eller möjligtvis "Hybrid Cycling Technology"....Cykel är en skymf!

Leila sa...

Fast den ser ut som en damcykel...

Anonym sa...

Har tittat på en elcyckel i sverige. Pris ca 10000-15000:-. Lite för dyrt.. Kanske det lönar sig att köpa en i Kina? Pris i Kina?
//Lita