Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

torsdag 17 juli 2008

Idag vinkade jag av familjen för hemfärd till Sverige. Själv får jag ägna mig åt jobb en månad framåt. Det var riktigt tomt och tyst när jag kom hem på kvällen, inte ens Wangan var hemma. Nu får jag ägna mig åt att titta på de 2000 bilder från semestern i Kalifornien. Det har inte blivit tid för detta än. Jag saknar kameran också, den följde med hem till Sverige.
Posted by Picasa

4 comments:

Jörgen Ohlsson sa...

Enkel problemlösning - köp en ny kamera.

Anonym sa...

Du har så rätt! Nikon D700 har ju precis släppts.. Jag drar iväg imorgon och fixar en...

BR CK

Anonym sa...

Tjena Christian. det var länge sedan, är familjen i Forshaga?
Vi skall kanske försöka åka dit och träffa dom, pratad med Leila tidigare i somras. Köp en Canon D5 det är kameran som alla vill ha.
När kommer Ericssonmed en vattentät telefon igen? Jack har kört två i tvättmaskinen senaste månaden och det börjar bli dyrt.
Kram Micke.

Anonym sa...

Vi har en ny vattentät, C702 heter den...det är tveksamt om den klarar en maskintvätt men annars klarar den det mesta.

Familjen är i Forshaga just nu./CK