Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

onsdag 30 juli 2008

Jag kan inte låta bli att prata om det som har blivit ett av mina sommarnöjen nu när familjen är i Sverige. Jag har laddat ner sommarpratarna i ipoden och dröm om min förvåning när jag kan konstatera att det är en hel del intressanta människor som berättar om sina livsöden. Många säger dessutom en hel del tänkvärda saker. Jens Lapidus, Fredrik Hären, Manuel Knight, Raymond Ahlgren och Björn Ulvaeus hade alla intressanta historier att berätta. Speciellt gillade jag Björn Ulvaeus som måste vara något av en själsfrände. T.o.m. Dolph Lundgren och Robyn hade några intressanta inlägg. Är det här ett ålderstecken?

En av mina favorit-talare, Fredrik Hären, finns sedan långt tidigare på youtube. Han ägnade alla 90 minuter av 90 tillgängliga till tal och propaganda i sommarprogrammet. Han avstod helt från att spela musik.

0 comments: