Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

måndag 21 juli 2008
Ja...vad gör man på kvällarna när familjen inte pockar på uppmärksamhet? Tja...kollar lite på internet, laddar ner program, fixar lite med datorn m.m. Nu har vi bara 2 vettiga TV kanaler att titta på, CNN och National Geografic och det tar bara en kväll innan man tittat på hela månadens programutbud på de kanalerna...Det är samma program som sänds hela tiden. Även nyheterna är de samma d.v.s. en dos Irak, en dos amerikanskt val och en dos Afgahnistan. Ibland är det ett inslag från Israel också.

I helgen var jag och fixade fötterna (2 timmarbehandling). Det var väl 3 år sedan sist så det fanns en del överflödiga valkar att hyvla bort. Jag klippte mig dessutom. De undrade om jag inte skulle ta och färga håret samtidigt. Jag fattar inte vad de pratar om? Jag som har så många färger redan i håret.

Ikväll har jag suttit och drömt om en ny kamera (Nikon D700) eftersom min älskling är kvar i Sverige. Jag måste skaka liv i en telefon med hyfsad kamera så att jag kan blogga härifrån Kina. Jag har en SonyEricsson C902 som ligger och väntar på att användas.

Nu skall jag iväg och spela squash för 3 gången sedan i torsdags...det är varannan dag. Nu gäller det att hålla i bara.

1 comments:

Anonym sa...

Gå och köp en ny kamera och sen går du på fest så det blir lite drag. Verkar lite långtråkigt därborta