Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

söndag 27 juli 2008

Igår tillbringade jag några timmar nere på stan letandes efter en elektronikaffär som verkar ha mycket roliga saker. Kartan hade jag fått från webben av sekreteraren och den satte jag i näven på Wang och bad honom åka dit. Det visade sig vara svårare än vad jag trott. Vi snurrande runt längs tredje ringvägen, han stannade, gick ur bilen och ringde några kompisar, fortsatte en bit till, stannade gick ur bilen och frågade taxi chaufförer. Så där höll det på i ett par timmar. Jag blev ju förstås lite små irriterad eftersom det var så varmt i bilen. Vad som grämde mig mest var att jag hade glömt telefonen hemma!!!! Jag hade bara min stegräknartelefon utan fungerande SIMkort....Till slut fick jag ge mig. Det blev en snabb macka på Subway innan det bar hemmåt. Bifogat är kartan jag försökte använda.

Idag tittade jag själv på nätet efter affären och konstaterade ganska snabbt att den ligger i Nanjing..................Puhh, vad trött jag blir! Det är ju inte mer än ett par hundra mil dit. Skall ta ett snack med sekreteraren...

Idag har jag premiärläst Vickans nya alldeles egna blogg..."Den där bloggen". Kul ! Kolla länken!

0 comments: