Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

onsdag 2 september 2009

Ikväll åkte jag, Victoria och morfar Mats till fågelboet. Premiär för Vickan och Mats. De var helt betagna av vyerna som bjöds. Det är ett tacksamt fotograferingsobjekt. Idag hade jag med mig stativet.

Man kan inte titta sig nog på fågelboet.

Vi gick runt i parken, där det är mycket upplysta hus, träd och byggnader. Bl.a. ett tivoli i stil med Axels mobila motsvarighet i Sverige. Jag skulle aldrig pröva att åka något på det tivolit.

Simhallen är också bedårande. Lite tai chi i förgrunden.

Fullmånen gör sig extra bra ovanför stadion!

Jag misstänker att de använt någon automatisk översättningstjänst på nätet när de skapade alla skyltar runt birds nest.

0 comments: