Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

tisdag 29 september 2009

SonyEricsson har släpp en "Social media guideline 1.0" för att hjälpa mig att hålla rätt nivå på min blogg (min personliga tolkning), en 44 sidig lunta med rekommendationer om vad man kan säga och inte säga m.m. Den bygger på 6 huvudteman som jag själv tänkte kommentera hur väl jag lever upp till:
  • Be human......tja, human är lätt att vara men ödmjuk är svårare...
  • Be responsible...som 3 barnsfar måste man vara ansvarsfull (ibland i alla fall)
  • Be social.....well, jag bloggar ju..
  • Be careful....jag pratar inte jobb på bloggen och lägger inte ut bilder på nakna barn.
  • Be nice....jag har aldrig varit elak på bloggen
  • Be yourself...shit, jag visste att det skulle bli problem med något.
Nu väntar jag bara på uppgraderingen-"Social media guideline 2.0". Jag skulle behöva tips om nya teman på layouten, jag tycker att bloggen känns gammal och tråkig.

1 comments:

Anonym sa...

Kuuul... Idag fick du mig att skratta ordentligt. Fortsätt blogga, jag läser allt. Kram Lita