Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

onsdag 16 september 2009

Shinkansen är ett effektivt transportsätt som alltid är i tid.

På tåget finns det en jätterolig tidning där man verkar kunna att beställa en massa "bra och ha saker". Den påminner om katalogen som brukar finnas på amerikanska inrikesplan. Fullständigt värdelösa prylar i mitt tycke! Men ganska rolig läsning. VAd sägs om en gräsklippare med 10 cm klippbredd? En tvåhjuling med stol som man kan ha när man rensar rabatten!

Sittpallarna är fina. Jag skall köpa mig en skrikburk. Det är precis vad man behöver ibland när frustrationen slår till, Vad kan väl vara bättre än en skrikburk! Hjälp till att tolka vad grejen som tjejen har i munnen är för något!

Pokemon tåg...only in Japan.
Posted by Picasa

3 comments:

Victoria sa...

Jag vill också skita ut en osmält hamburgare! ...eller majskolv...en stock är inte heller så dumt? Jag förstår precis hur dom tänker...

Tjejens "pacifier" ser ut som en sån där man trycker i mun på såna som får elchocker i skräckfilmer, typ!

Anonym sa...

Du har inte åkt SJ InterCity på länge du. Det kallar jag standard

Christian sa...

InterCity...InteITid borde det heta!