Visitors

Dagens Datum

Grattis

Beijing lokal tid

Sverige tid

Gamla blogginlägg

Family 2012

Family 2012

Family 2011

Family 2011

Family 2010

Family 2010

Family 2009

Family 2009

Family 2008

Family 2008

Family 2007

Family 2007

Family 2006

Family 2006

Hitcounter

Who's watching?

free counters

About Me

Populära inlägg

måndag 21 september 2009
Helgerna passerar revy i rasande takt. Ny spännande vecka att ta tag i.

I helgen var det brosättning (kan man säga så?) över vägen till Jenny Lou. Fundamenten gjuts i rasande takt och de fabricerade broelementen plockas på flera varje dag. Det skall som jag sagt tidigare bli ett snabbtåg till mässområdet. Undrar om man då kan ta tåget till jobbet? Jag vet inte riktigt planerat färdigdatum. Nu flaggas det längs vägen i regnbågens alla färger. Antar att det är reklam för en mässa eller så. Fint är det i alla fall.

Nu ser jag fram mot nya spännade idolavsnitt.
Posted by Picasa

2 comments:

Anonym sa...

Det heter prefabricerade element Så dä så

Christian sa...

Det var det jag tänkte när jag skrev men det glappade lite mellan hjärnan och fingrarna...